„Bridgerton“ opsesija se nastavlja, evo šta sve možete kupiti pre premijere 2. sezone

autor BURO.

Šta nam sve druga sezone serije „Bridgerton“, osim novih epizoda koje stižu 25. marta, donosi? Pored buđenja stare opsesije i novog kostimografskog uticaja na trendove, ovaj fantastični svet oživljen je pop-up radnjom u Njujorku i limitiranom kolekcijom cipela koja je opšti hajp digla na još veći nivo.

Shonda Rhimes, izvršna producentkinja serije i žena koja jednostavno ne greši kog god projekta da se prihvati, znala je da moda ovog čarobnog sveta drži seriju na pijedastalu i lično je jedva čekala da vidi kako će je fanovi primeniti na svoje stilove. Kolekciju u pop-up radnji čine ženski, muški i dečji modni, kućni i beauty dodaci, ali najviše pažnje privukla je kolekcija cipela koju potpisuje brend Malone Souliers.


 

Mary Alice Malone dizajnirala je 14 pari cipela, kao i aksesoare, a inspirisala se najistaknutijim outifitima u seriji i time nam ovaj svet iz mašte makar za nijansu približila stvarnosti. I sama je veliki fan serije pa se rado prihvatila ovog projekta, a iako je Malone poznata po svedenom, savremenom pristupu dizajna obuće, u ovom slučaju poigrala se ružama, perjem i bojama i uradila sjajan posao. Dobra vest je da je – ukoliko razmišljate da u novim cipelama trknete u susret novoj sezoni – kolekcija je na njenom sajtu dostupna od danas