To da dizajneri često vole da koriste odeću kako bi sebe (i nas) izmestili iz ovog sveta u kom je nastala nije ništa novo, a proleće 2022. će izgleda posebno biti eskapističko. Na Paco Rabanne reviji celi lookovi bili su napravljeni poput optičke iluzije, a slično se desilo i u kolekcijama brendova Thom Browne, SSheena, Dries Van Noten… Neki od printova bili su poput iluzije golog tela, tako da se zapitate da li se radi o crtežu na samoj koži ili na odeći. Jasno je da ove sezone pred sobom imamo igru printova koja će biti zanimljivija od uobičajenog mešanja i slaganja prugica i tufni.
Povratak optičkih i nadrealističkih printova posebno se poklapa sa trendom obožavanja 2000-ih. Upravo ta dekada bila je fokusirana na novi milenijum i digitalni svet, a ovi grafički dezeni napravljeni su da se igraju sa našom percepcijom i to na futuristički način uz pomoć kompjuterskih tehnika, blurovanih crteža i specijalnih efekata.
Printovi koji su inspiracija za trenutni boom sajber estetike, svakako su oni iz devedesetih iza kojih stoji Jean Paul Gaultier, a posebno oni iz Cyber Collection iz 1995. godine, kolekcije koja je postala poznata po svojim „cyber dot“ printovima prepoznatljivim po upotrebi tačaka različitih veličina, boja i rasporeda kako bi se naglasilo žensko telo.