Da li su društvene mreže novi streaming servisi? Michelle Obama kaže da da

10.01.2020.
RECOMMENDED

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/01/obamaigtv-cover.gif

Navikli smo već na to da šta god Michelle Obama uradi, ponese ili kaže, postaje gotovo odmah izuzetno rado prihvaćeno. Objavila je knjigu “Becoming” koja se rasprodala u rekordnom roku, o onim visokim Balenciaga čizmama da ne govorimo koliko su pometnje i oduševljenja izazvale, a kada je najavljeno da će ona i njen muž (Barack Obama, ako se sećate?) biti producenti čitavog niza serija svet je radosno zapljeskao i počeo da iščekuje na vreme. Ukratko, Michelle Obama je konstantna inspiracija i pravac iz kog dolazi dosta i kreativnih i preduzetničkih impulsa.

Michelleina nova dokumentarna serija “A Year of Firsts” je trenutno u centru pažnje i pratiće četiri brucoša u njihovom susretu sa svetom i životnim problemima, gde se suočavaju sa finansijskim, akademskim i društvenim stresovima univerzitetskog života. Serija je u velikoj meri rađena prema životnim pričama Michelle i Baracka i njihovim studentskim danima, i urađena je u partnerstvu produkcijske kompanije ATTN i Obama’s Reach Higher inicijative, programa koji ohrabruje mlade ljude da završavaju školovanje i brinu se na vreme o svojoj budućnosti. Ovo nije njen prvi dokumentarac, budući da je Obama tim prošle godine objavio višenagrađivani “American Factory” na Netflixu, prilično značajan i temeljan prikaz rada i života kinseskih radnika u kineskoj fabrici u Ohaju, ali jeste prvi koji malo menja standarde.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/01/1578681159615264-1.png

Naime, kada smo saznali da će doku-serija “A Year of Firsts” biti prikazana ina IGTV, pored toga što se radujemo da je gledamo, ne možemo da se ne zapitamo da li Michelle zna nešto što mi ne znamo, pa će društvene mreže postati novi streaming servis? Ako Michelle ide tim putem i kaže da hoće, onda su svi izgledi da tako i bude. U opštem ratu koji se vodi između platformi, zaradama koje obrću i reputacijom koju stiču, nije ni čudno da svako želi svoj deo kolača, pa zašto ne i Instagram, aplikacija koja svakako ima puno naše pažnje i na kojoj provodimo dobar deo dana.

Od kada su produžili maksimalno vreme za video, sa 15 sekundi na jedan sat, IGTV ne postoji više samo zbog kratkih makeup tutorijala nego je i prostor da se događaju mnogo zanimljivije stvari i otvaraju važnija pitanja. Po tom sistemu Njujorška gradska biblioteka koristi svoje storije kao prostor da aplouduje čitave knjige i omogući svima koji to žele da imaju dobre naslove stalno pri ruci, a sada i drugi giganti poput Nacionalne Geografije imaju regularne video serijale na IGTV, kao na primer izuzetno dobar “Jedan čudni kamen” (ozbiljna preporuka!) koji prikazuju i na Instagramu i na Netflixu. I ne samo to, nego su i određeni medijski servisi poput The Daily Show i BBC počeli sve češće da koriste Instagram kao oruđe da isprate i predstave što pre sve najvažnije vesti.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2020/01/157868120745085-1.png

Svakako, pre nego što sve pohvale odu na račun Instagrama za popunjavanje rupa i preplitanje streaming sveta i društvenih mreža (što se prema nivou naše opsednutosti sa oba, moralo kad tad desiti) treba reći i to da su i neke druge aplikacije i platforme na sličnom tragu. Tako će YouTube Originals uskoro (27. januara) predstaviti dokumentarnu seriju “Justin Bieber: Seasons” i kroz deset epizoda pratiti uspon pop zvezde posebno se fokusirajući na snimanje albuma iz 2015., a ista platforma regularno ima i serije “The Age of A.I.” koja razmatra potencijale, prednosti ali i zastrašujuće strane veštačke inteligencije, “Booktube” gde se sa piscima razgovara o najnovijim delima, i “Virtually History”.

U prevodu, čini se da se stvarno konačno otvara novo, korisnije poglavlje Instagrama, i nova era popularne kulture u kojoj nam se smeši malo više kvalitetnog sadržaja, i ona u kom će nam na IG i YouTubeu iskakati značajnije stvari od trikova za brzo šminkanje i slatkih mačaka.

Saznaj više:
Povezani članci: