Netflix i Bath & Body Works: Kolekcija proizvoda inspirisana serijom Bridgerton

autor BURO.
1 30

U susret trećoj sezoni serije Bridgerton, Netflix udružuje snage sa brendom Bath & Body Works i kreira kolekciju od 32 proizvoda u sedam različitih kategorija, uključujući negu tela, sveće, sapune i sredstva za ruke, u pet različitih mirisa, uključujući i glavni miris Diamond of the Season (tu je i Queen Charlotte’s Tea). Cela kolekcija biće dostupna u prodavnicama i online od 25. marta.

Odluka o saradnji sa streaming gigantom za kompaniju Bath & Body Works došla je sasvim prirodno, kaže Batsy Schumacher, direktorka prodaje, koja tvrdi da njihovi najverniji fanovi, jednostavno obožavaju seriju Bridgerton.

bridgerton proizvodi

Ovo nije prva beauty saradnja za seriju, a jedna od njih uključuje kolaboraciju sa Path McGrath Labs na dve kolekcije šminke. Strategija je jednostavna – publika želi na što više nivoa da se poveže sa onim što gleda i sa junacima na ekranu (do te mere da želi da miriše poput njih), a kompanija Bath & Body Works kači se na gledanost serije (Bridgerton je najgledanije Netflixovo ostvarenje u 2021), i dovlači mlađe, što raznovrnije kupce.

Bridgerton – inkluzivni mirisi

Što se mirisa tiče, oni će apsolutno biti oslonjeni na seriju – tu je nota čaja kraljice Charlotte, pa miris prostorija pojedinih kuća u seriji, a u njima će moći da uživa i mlađa i starija populacija, kao i muškarci i žene, baš kao što je slučaj sa serijom Bridgerton.

Mirisna kolekcija stiže 25. marta, a treća sezona serije na Netflix stiže 15. maja, kada će biti dostupne prve četiri epizode, dok nas drugi deo očekuje 13. juna ove godine. Radnja treće sezone zasnivaće se na 4. romanu Julie Quinn, Neizbežna ljubav (Romancing Mister Bridgerton).

Fotografije: Instagram