Povezano
Svet lepote uvek se menja i razvija, te su Launchmetrics sastavili spisak vodećih make-up brendova koji transformišu industriju (i verovatno se već nalaze u vašim neseserima) prema periodu od januara do septembra 2023. godine.
Ne bi trebalo da nas iznenadi da je MAC, dugogodišnji igrač u beauty industriji, zauzeo prvo mesto. Sa uloženih 471 miliona dolara u medije, MAC se ove godine fokusirao na porast influenser marketinga – samo u 2023, 53% njihovog ukupnog medijskog budžeta usmereno je bilo ka angažovanju influensera. Beauty influenserka Bailey Sarian generisala je gotovo 5 miliona dolara za MAC tokom svog angažovanja.
Dior i Charlotte Tilbury se nalaze na drugom i trećem mestu sa 389 miliona i 355 miliona dolara. Dok svet šminke nastavlja da prati trend blistave kože, Dior-ov Lip Glow Oil dostigao je viralnu slavu. Što se tiče Charlotte Tilbury, brend je angažovao više poznatih ličnosti za ovogodišnje kampanje, uključujući Bellu Hadid, Kate Moss i Eltona Johna, a sjajni proizvodi poput Hollywood Flawless Filter i Beauty Light Wands su i dalje omiljeni među kupcima širom sveta.
Maybelline se našao na četvrtom mestu sa uloženih 338 miliona dolara u medije, a tajna njihovog uspeha leži u sopstvenim medijskim resursima. Web stranica brenda i društveni kanali generisali su 196 miliona dolara od prvog tromesečja do trećeg tromesečja ovo godine.
Na petom mestu je omiljeni celebrity brend generacije Z: Rare Beauty od Selene Gomez. Iako je najmlađi brend na ovom spisku, Rare Beauty raste neverovatnom brzinom. Naime, njegov godišnji rast je ove godine dostigao čak 107%. Selenatori i ostali ljubitelji šminke podržavaju brend kako zbog proizvoda, tako i zbog posvećenosti angažovanim temama – njihov Rare Impact Fund prikuplja sredstva za usluge vezane za očuvanje mentalnog zdravlja.
Ceo spisak možete pronaći ovde:
- MAC
- Dior
- Charlotte Tilbury
- Maybelline
- Rare Beauty
- Nars
- NYX
- Fenty Beauty
- L’Oréal
- Huda Beauty