Pretraga

Selena Gomez lansira beauty liniju: pronalaženje lepote u nesavršenosti

Selena Gomez lansira beauty liniju: pronalaženje lepote u nesavršenosti

(Sada se zvanično učlanila u klub poznatih sa linijama kozmetike)

Tekst: Manda Javorina


Da je neko drugi u pitanju, možda bih se više mrštila. Celebrity beauty linija ima na sve strane i ne nazire se trend usporavanja izbacivanja istih, a pitanje koliko su nam zaista potrebne stalno lebdi. Realno, baš i nisu, pogotovo kada ne nude ništa suštinski novo ni na polju proizvoda ni na polju marketinga. Da, marketinga. Dok se o nečemu ne priča, to nešto ne postoji. I zato je dobra stvar kada poznati koriste svoje platforme za pokretanje razgovora ili validaciju nekih (nažalost) neobičnih stvari kao što je to uradila Lady Gaga svojom kampanjom na kojoj izgleda kao da se našminkala pa odskakala koji krug na treningu i to bez (vidljive) postprodukcije.

Selena Gomez je nagovestila svoj ulazak u arenu kozmetike još prošle godine, a sada ga je ozvaničila na Instagramu (što znači da je stvarno, zar ne?) i to upravo kampanjom koja se razlikuje od većine. Po čemu? Fotografije na novootvorenoj Instagram stranici brenda Rare Beauty nisu zapravo fotografije, a nose sledeću poruku: “Ne definiše vas fotografija, like ili komentar.”

Detalj: sama stranica za manje od 24 sata svog postojanja ima 1.1 milion pratilaca. Selena Gomez je kraljica Instagrama i upravo je na njemu odlučila da nam kaže kako su aktuelni parametri dokazivanja pogrešni. Kampanja je sigurno pažljivo osmišljena, da li je licemerna - to ne znam, a volela bih da verujem da nije i zato biram da joj odam priznanje.

Ono što znamo, osim da se brend zove kao i Selenin najnoviji album “Rare” i da će se proizvodi naći u prodaji na leto u lancu parfimerija Sephora (da li i kod nas ili samo u svetu, ne znamo). Za sad je poznato i to da je Selena podnela zahtev za zaštitu imena kozmetičke linije koja će uključivati parfeme, kozmetiku, preparate za negu i pripremu kože, proizvode za negu kose, sapune, hidratantne kreme i esencijalna ulja. Videli smo i video u kom testira poizvode i uzorke i izgleda da će linija uključivati ruževe za usne, šminku za oči, rumenila i hajalajtere, sve pod parolom “osećaj se dobro u svojoj koži”. “Želim da svi prestanemo da se međusobno poredimo i počnemo da prihvatamo svoju posebnost”, izjavila je Selena. Za pronalaženje lepote u nesavršenosti je mnogima potreban kurs. Nadam se će prihvatiti beauty gospel po Seleni.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar