Da li ste isprobali hot girl walk? Sa koliko korporativnih TikTokova ste se poistovetili? Koliko POV videa ste objavili? Zaigrajte naš kviz i saznajte u kojoj meri ste 2022. Obećavamo dobru zabavu!
TikTok je nesumnjivo promenio način na koji posmatramo trendove, a najlakši način da sadržaj postane viralan u 2022. je zakačiti se na (barem) jedan. Neki uključuju đuskanje uz Doju Cat, drugi su komplikovaniji, treći čak i bizarni. Od čudnog do inspirativnog – ovo su najvrelije senzacije sa društvenih mreža koje su (i tek će) obeležiti ovu godinu.
That Girl
Sviđalo se to nama ili ne, That Girl trend je obeležio ovu godinu. Žene su mesecima unazad sumanuto delile svoje beauty rutine, meditativne prakse i zdrave obroke sa idejom da inspirišu svoje saborkinje da budu „najbolja verzija sebe“. Ako ste prevrnuli očima, skrolujte dalje.
Goblin Mode
Goblin Mode je kontraargument koji na naše savršene verzije odgovara odstupanjem ideje od iste. Iste farmerke dva dana za redom? Ustajenje u 10? Izlazak bez šminke? Neuredna frizura? Bring it on!
BimbTok
BimbTok je najbolji odgovor na demonizovanje ženstvenosti i ideje da pink boja znači i odsustvo inteligencije.
The Feminine Urge To…
Još jedan feminine trend u nizu, ali onaj koji najvernije oslikava šarenoliki raspon ženskih identiteta. Pod ovim heštegom otkrićete kolektivno žensko, često potiskivano i zaključano pod ključem ćutnje usled straha od osude.
POV videi
POV: ‘ur dating me‘, ‘the popular girls go live‘, ‘you’re about to blackout at the party‘ – svi ovi videi su vas sigurno nasmejali bezbroj puta.
Korporativni TikTok
Od kada su milenijalsi počeli da opremaju TikTokove svojim iskustvima u korporacijama, internet je postao bolji. Od sastanaka koji su mogli da budu jedan prosto-prošireni mail, neplaćenog prekovremenog rada do (ne)kulture poslovanja – svi smo nekada bili tamo.
Čist izgled
Inspirisan Bellom Hadid, čist izgled svodi se na odsustvo šminke, začešljane obrve i sjajnu kožu. Nabacite oversized sako i spremni ste za sve – od kancelarije do disko podijuma.
Lančane poruke
Generacija Z donela nam je mnogobrojna iznenađenja, ali najveće od svih je činjenica da su uspeli da održe u životu lančane poruke (Halo, 2022?) – razume se, u formi videa.
I, koliko ste 2022?