Povezano
Obične bele majice prvobitno su se prodavale kao donji veš, a majica nije postala osnovni deo muških stajlinga sve do 50-ih godina, kada su zvezde poput Marlona Brandoa počeli da ih nose na velikom platnu. Dok je bilo uobičajeno videti nekoga u vojsci kako nosi belu T-shirt, nošenje ovakvih majica od strane civila bilo je dosta subverzivno za to vreme, i ovaj komad je počeo da se povezuje sa mladošću i buntom.
Inovacije u sito štampi koje su predvodili pop umetnici poput Endija Vorhola i Roja Lihtenštajna je 1960-ih otvorilo novi svet mogućnosti za majice, konačno ih postavljajući u svet pop kulture. U tom periodu došlo je do pojave komercijalnih majica korišćene za promociju filmova, napitaka, pa čak i Disney likova, a zatim i kako bi se skrenula pažnja na mirovni pokret.
Ipak, grafičke majice su postale kulturni simbol tek sedamdesetih godina. Nošenje grafičke majice postao je lak način da se predstavi identitet pred masama. The New York Times ih je u članku iz 1973. godine opisalo kao „sredstvo za prenošenje poruke.“
Tokom tog perioda su najpoznatije postale majice sa logom bendova. Fanovi su sami pravili svoju robu, a muzičari su shvatili da mogu da prodaju koncertne majice kao novi izvor prihoda. Kako su majice bendova postale sveprisutne, njihov nekadašnji politički karakter je počeo da se gubi, a pankeri su došli kasnih sedamdesetih godina kako bi ponovo na scenu vratili bend majice. Revolucionarni dizajn Vivienne Westwood, sa jednostavnim natpisom SEX, inspirisalo je supkulture u Britaniji, koji su se opredelili za samostalno pravljenje majica sa ručno pravljenim grafičkim elementima.
U decenijama koje su sledile, grafička majica je nastavila da predstavlja simbol vremena, od dizajna Keitha Haringa za podizanje svesti o HIV-u do majica sa natpisom „Svi bismo trebali biti feministi“ koje je modna kuća Dior predstavila na reviji za SS17.
Popularnost vintage majica, zajedno sa opsesijom milenijalaca i generacije Z za nostalgijom, dovela je do rastućeg tržišta za preprodaju gde vintage majice bendova sada mogu koštati i stotine dolara. Pored toga, poznate ličnosti poput Paris Hilton i Zoe Kravitz često se mogu videti u graifčkim majicama, što dodatno povećava njihovu potražnju.