Obične bele majice prvobitno su se prodavale kao donji veš, a majica nije postala osnovni deo muških stajlinga sve do 50-ih godina, kada su zvezde poput Marlona Brandoa počeli da ih nose na velikom platnu. Dok je bilo uobičajeno videti nekoga u vojsci kako nosi belu T-shirt, nošenje ovakvih majica od strane civila bilo je dosta subverzivno za to vreme, i ovaj komad je počeo da se povezuje sa mladošću i buntom.
Inovacije u sito štampi koje su predvodili pop umetnici poput Endija Vorhola i Roja Lihtenštajna je 1960-ih otvorilo novi svet mogućnosti za majice, konačno ih postavljajući u svet pop kulture. U tom periodu došlo je do pojave komercijalnih majica korišćene za promociju filmova, napitaka, pa čak i Disney likova, a zatim i kako bi se skrenula pažnja na mirovni pokret.
![Never out of style: Kako je grafička MAJICA postala simbol STATUSA 1 Marlon Brando Tshirt](https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/11/Marlon-Brando-Tshirt.jpeg)
![Never out of style: Kako je grafička MAJICA postala simbol STATUSA 2 James Dean Tshirt](https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/11/James-Dean-Tshirt.jpeg)
Ipak, grafičke majice su postale kulturni simbol tek sedamdesetih godina. Nošenje grafičke majice postao je lak način da se predstavi identitet pred masama. The New York Times ih je u članku iz 1973. godine opisalo kao „sredstvo za prenošenje poruke.“
Tokom tog perioda su najpoznatije postale majice sa logom bendova. Fanovi su sami pravili svoju robu, a muzičari su shvatili da mogu da prodaju koncertne majice kao novi izvor prihoda. Kako su majice bendova postale sveprisutne, njihov nekadašnji politički karakter je počeo da se gubi, a pankeri su došli kasnih sedamdesetih godina kako bi ponovo na scenu vratili bend majice. Revolucionarni dizajn Vivienne Westwood, sa jednostavnim natpisom SEX, inspirisalo je supkulture u Britaniji, koji su se opredelili za samostalno pravljenje majica sa ručno pravljenim grafičkim elementima.
![Never out of style: Kako je grafička MAJICA postala simbol STATUSA 3 Graficka majica](https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/11/Graficka-majica.jpeg)
![Never out of style: Kako je grafička MAJICA postala simbol STATUSA 4 cef0cf88842e3792dd838ef6bce94313](https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/11/cef0cf88842e3792dd838ef6bce94313.jpg)
U decenijama koje su sledile, grafička majica je nastavila da predstavlja simbol vremena, od dizajna Keitha Haringa za podizanje svesti o HIV-u do majica sa natpisom „Svi bismo trebali biti feministi“ koje je modna kuća Dior predstavila na reviji za SS17.
Popularnost vintage majica, zajedno sa opsesijom milenijalaca i generacije Z za nostalgijom, dovela je do rastućeg tržišta za preprodaju gde vintage majice bendova sada mogu koštati i stotine dolara. Pored toga, poznate ličnosti poput Paris Hilton i Zoe Kravitz često se mogu videti u graifčkim majicama, što dodatno povećava njihovu potražnju.