Adidas predstavlja novu generaciju svojih najstarijih patika

    Sportski gigant lansira novu kampanju i vizuelni identitet kako bi istakao kulturni značaj modela patika Samba, Gazelle i Superstar
    19.09.2023.
    RECOMMENDED

    Sportski gigant lansiraće novu kampanju zajedno sa osveženim ,,vizuelnim identitetom“ za Adidas Originals, svoju modnu i lifestyle diviziju staru 51 godinu. To je deo strategije ovog brenda da iskoristi nagli porast popularnosti patika poput Samba i Gazelle, koje su u poslednjih godinu i po dana zamenile Nike Dunks kao najnovije IT patike među mladim, modno osvešćenim potrošačima.

    ,,Plan je da se predstavi nasleđe i istorija Adidas Originals novoj, mlađoj grupi potrošača koji možda prvi put otkrivaju ove proizvode“, rekao je Torben Šumaher, potpredsednik i globalni generalni menadžer Adidas Originals.

    Kampanja koja nosi slogan ,,We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back“ će pokazati različite subkulture koje su usvojile ove patike tokom godina, rekao je Šumaher. Na primer, Superstar je prvobitno dizajniran kao košarkaška patika za igru na terenu, ali su ga kasnije usvojile hip-hop grupe poput Run-DMC za svakodnevno nošenje. Ponovni uspon Adidasovih lifestyle patika došao je u povoljnom trenutku za kompaniju, jer se desio gubitak od 1,2 milijarde evra (1,3 milijarde dolara) nakon skupog okončanja partnerstva sa reperom Kanye West za Yeezy patike u oktobru 2022. godine.

    U maju je izvršni direktor kompanije Bjørn Gulden na kvartalnom izveštaju rekao analitičarima i medijima da je brend bio iznenađen ogromnim interesovanjem za Samba patike krajem 2022. godine, nakon što su limitirane saradnje sa brendom Gucci i Wales Bonner izazvale neviđeno interesovanje. Adidas je odgovorio povećavajući proizvodnju Samba patika, ciljajući da do kraja 2023. godine proizvede milion pari, što je cilj koji je prvobitno postavljen za početak 2024. godine, rekao je Gulden.

    Nada kompanije Adidas je da izgradnjom marketing strategije i priča oko ovih patika izgradi dugoročnu naklonost potrošača u vreme kada retro stilovi i dalje dominiraju kategorijom lifestyle obuće.

    ,,Ove patike su nam dozvolile da se poigravamo sa koketiranjem između sporta i kulture već toliko dugo“, rekao je Šumaher.

    Saznaj više:
    Povezani članci: