Šta nam sve druga sezone serije „Bridgerton“, osim novih epizoda koje stižu 25. marta, donosi? Pored buđenja stare opsesije i novog kostimografskog uticaja na trendove, ovaj fantastični svet oživljen je pop-up radnjom u Njujorku i limitiranom kolekcijom cipela koja je opšti hajp digla na još veći nivo.
Shonda Rhimes, izvršna producentkinja serije i žena koja jednostavno ne greši kog god projekta da se prihvati, znala je da moda ovog čarobnog sveta drži seriju na pijedastalu i lično je jedva čekala da vidi kako će je fanovi primeniti na svoje stilove. Kolekciju u pop-up radnji čine ženski, muški i dečji modni, kućni i beauty dodaci, ali najviše pažnje privukla je kolekcija cipela koju potpisuje brend Malone Souliers.
Mary Alice Malone dizajnirala je 14 pari cipela, kao i aksesoare, a inspirisala se najistaknutijim outifitima u seriji i time nam ovaj svet iz mašte makar za nijansu približila stvarnosti. I sama je veliki fan serije pa se rado prihvatila ovog projekta, a iako je Malone poznata po svedenom, savremenom pristupu dizajna obuće, u ovom slučaju poigrala se ružama, perjem i bojama i uradila sjajan posao. Dobra vest je da je – ukoliko razmišljate da u novim cipelama trknete u susret novoj sezoni – kolekcija je na njenom sajtu dostupna od danas!