Od Quiet Luxury do QUIET OUTDOORS – saznajte o čemu se radi

29.12.2023.
RECOMMENDED

Poslednjih godina sve više ljudi pokazuje interes za zdraviji stil života i aktivnosti u prirodi, poput planinarenja i kampovanja. To je naravno bila odlična prilika za brendove sportske odeeće, koji su od toga imali veliku korist. Tu je nastala i gorpcore estetika koja potiče od kolokvijalnog naziva za traku za trčanje. Ljubitelji aktivnosti u prirodi priklonili su se estetici trenda, što su odmah iskoristile i luksuzne modne kuće.

Brendovi su ubrzo našli način da kombinuju luksuznu i outdoors estetiku, iz čega su proizašle brojne saradnje poput one između Guccija i North Facea i Adidasa i Monclera. Nije prošlo mnogo vremena nakon što su luksuzne modne kuće same počele da lansiraju svoje kolekcije za različite sportske aktivnosti, a odmah nakon toga su njihov primer počele da prate i high street marke poput Zare i H&M-a. 

56ce299d7589b9b9bb7d33c642452851 1

Od Quiet Luxury do Quiet Outdoors

Međutim, u vremenu kada trendovi jednako brzo prolaze koliko i dolaze, gorpcore trend nam već odmiče i preti mu novi trend pod nazivom „quiet outdoors“. Slično quiet luxury“ estetici, koja je stekla ogromnu popularnost ove godine, možemo da očekujemo da će i „quiet outdoors“ trend postati sve popularniji u nadolazećoj godini. Upadljivi modeli menjaju se za jednostavnu i kvalitetnu odeću s minimalnim logotipima i odličnom izdržljivošću.  

Quiet Outdoor

To bi moglo da podstakne brendove da se okrenu stilovima koji spajaju modu i praktičnost, poput najpopularnijih Salomon i Asics modela čija je popularnost porasla za više od 70%. Izdržljivost i performans su sve važniji za kupce i značajno bi mogli da utiču na popularnost odevnih komada u svim kategorijama. To znači da će brendovi ponovo morati da se prilagode i da pokušaju da osvoje pažnju publike, što i nije mali zalogaj u masovnoj proizvodnji.

Uvek će postojati oni koji će se pre opredeliti za luksuzne marke i poznate brendove, ali danas sve više ljudi teži suptilnoj estetici pa bi prihvatanje „quiet outdoors“ trenda moglo da bude ključno za sve koji žele da osvoje modu na otvorenom.

Saznaj više:
Povezani članci: