Heineken se na jedinstven način bavi pitanjem work-life balansa

    18.11.2022.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/heineken_cover.jpg

    Otkrivamo tri saveta za više slobodnog vremena

    Odlazak na piće s prijateljima, šetanje psa, trening, čitanje omiljene knjige, gledanje nove epizode serije, popodnevna dremka, provođenje vremena sa vašim mališanima, šoping… Toliko toga želite da uradite, ali stigao je novi mejl od klijenta ili kolege jer žele da se konsultuju sa vama u vezi sa poslovnim zadatkom koji ste obavljali u toku dana. Kako nosimo telefone i laptopove svuda sa sobom, ponekad se desi da odgovaramo na poslovne zahteve i u trenucima koji su namenjeni za odmor. Uz sledeće savete izbeći ćete prekovremeni rad u momentima kada za to nije vreme, a posebno će vam se dopasti inovativno rešenje koje je predstavio brend Heineken®.

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/166877179364805.jpg

    Stavite svoje uređaje za posao na „Sleep“

    Odložiti posao za sutrašnji radni dan, umesto da ga obavljate u svom slobodnom vremenu, može biti teško. Međutim, postoje razni načini koji će vam to olakšati, a upravo jedno od rešenja patentirao je i predstavio Heineken. Reč je o inovativnom alatu –The Closer. Naime, ovaj neobičan otvarač za flaše visoke tehnologije odmah stavlja na Sleep sve vaše radne aplikacije kada se njime otvori flaša Heineken® piva.

    Kao kompanija sa više od 80.000 zaposlenih širom sveta, Heineken nije ostao imun na povećane zahteve koji se postavljaju pred njegove mnogobrojne zaposlene. Upravo prepoznavši pojavu takozvanog overworking-a patentirao je ovaj inovativni otvarač koji ne samo da je zanimljiv s aspekta tehnologije, već predstavlja svojevrsni simbol pokretanja promena zarad kreiranja work-life balansa. Ideja je da se podsetimo na značaj stvaranja nezaboravnih trenutaka sa najdražim ljudima i da nam je svima potrebno postavljanje jasnih granica između posla i privatnog života.

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/11/1668771793735141.jpg

    Fokusirajte se na zadatke koji su prioritetni

    Kada započnete svoj radni dan, procenite i odredite zadatke koji predstavljaju prioritet i koje je neophodno završiti u predstojećim satima. Postarajte se da rokovi koje postavljate budu realistični i da zadatke možete završiti sami ili u saradnji sa vašim timom. Iskomunicirajte sa kolegama koje obaveze su najvažnije u tom trenutku kako biste znali na šta ste usredsređeni. Na taj način ravnomernije ćete rasporediti svoje obaveze što će vam ujedno pomoći da slobodno vreme provodite onako kako želite.

    Razgraničite radno i slobodno vreme

    U poslednje dve godine broj ljudi koji rade od kuće znatno je porastao. Iako ovaj režim rada mnogima odgovara, postoje i izazovi koje on nosi sa sobom – ukućani zaboravljaju da vaše radno vreme traje jer posao obavljate iz „kancelarije“ u svom stanu. Ako uspete da odložite kućne obaveze do završetka radnog vremena, vaše dragocene sate nećete provoditi nadoknađujući propušteno.

    Saznaj više:
    Povezani članci: