Šljokice?
Istog trenutka zenice mi se šire, srce počinje snažnije da udara, jednostavno ne mogu da se obuzdam! Tužite me, ali u slučaju modnih komada sa šljokicama pretvaram se u svraku, pored mog imena može komotno da stoji “easily distracted by shiny objects”. Ipak godine su mi donele neku mudrost, biram komade ležernog kroja, koji puštaju da materijal u potpunosti vodi priču, umem da odredim procenat udobnosti, odnosno neudobnosti (ponekada je okej podneti malu žrtvu za modu) i držim se oprobanih recepata što se boja tiče – srebrna boja je uvek siguran izbor.
I onda u online patroli naletim na brend koji svoj opus kompletno zasniva na šljokicama svih boja i oblika. Radi se o turskom brendu In the Mood for Love.
Osnivačice su Banu Bora Mumcu i Rezzan Benardete, modna i industrijska dizajnerka koje su poželele da kreiraju brend koji donosi mali pomak. Želele su da stvore odeću koja će u njihov život vratiti užitak “sređivanja”, a koja će takođe doneti onaj osećaj opijenosti životom koji je sličan efektu zaljubljivanja. Inspirisale su se trenucima opuštanja, ali i željom da za đuskanjem. Taj sukob raspoloženja i dualitet koji je u svakome od nas bio je inicijalna tačka iz koje je nastao In the Mood for Love i to 2016. godine u Istanbulu (Mlouye je još jedan turski brend koji jako volimo).
Njihova genijalnost leži u izboru modela koji su veoma svedeni i opušteni, na prvi pogled radi se o ležernoj odeći, ali metalik materijali su tu kako bismo u ovim kreacijama mogli na bilo koje glamurnozno mesto koje nam padne na pamet. Jer nikada se ne zna gde će nas noć odvesti!
Banu i Rezzan su se inspirisale istoimenim filmom režisera Wong Kar Waia. Uspele su da pretoče poetičnu, egzotičnu, misterioznu i senzualnu fimsku atmosferu u odevne komade. Kad su opisivale kakvu devojku zamišljaju u svojim kreacijama opisali su je kao ženu koja voli život i rado priređuje iznenađenja, nosi pidžame na svečane večere i ravne cipele uz balske haljine. Nekako, svi želimo da budemo ta neustrašiva devojka koja samo želi da se dobro zabavlja.
Za nekoliko godina postojanja brend se lepo pozicionirao u Turskoj, a pored toga je deo ponude nekih od najpoznatijih robnih kuća na svetu kao što su Printemps u Parizu, Tsum u Moskvi i La Rinascente u Milanu.
Na listu obožavalaca brenda upisale su se uticajne it devojake kao što su: Soraya Bakhtiar, Bettina Looney, Dana Hourani, Sofie Valkiers, Annacarla Dall’Avo…
Upišimo se i mi!
Ovo su kreacije za neustašive devojke koje obožavaju život