Ovaj naslov nije imao nameru da vas uplaši ili da vas odvrati od vraćanja stvari u radnje. To je vaše pravo koje treba da iskoristite kada za to imate potrebu. Ovde se radi o događaju koji je kao nameru imao zloupotrebu tog zakona i na kraju se nije dobro završio. Tridesetjednogodišnja žena iz Saragose u Španiji više od godinu dana vraćala je stvari u Zaru i manipulisala etiketama i tako ih menjala za nove stvari, što je činila u kontinuitetu preko godinu dana. Kada je prevara otkrivena uhapšena je, osuđena na šest meseci zatvora i zabranjeno joj je doživotno da uđe u Zarine radnje u ovoj regiji.
Ovo nije prvi slučaj prevare prilikom vraćanja stvari ali jeste zanimljiv po načinu na koji je optužena uspevala toliko dugo da operira bez da bude uhvaćena, a i takođe je zanimljiva ovolika kazna koja verovatno za naum ima da ostale spreči u sličnim pokušajima. Naime, ova žena je toliko pažljivo proučila način na koji se rade stvari u Zara radnjama da joj je to svakako veoma pomoglo da prođe neopažena. Kao prvo ona je kupovala stvari sa kojih bi skidala etikete i zatim te etikete prebacivala na stare stvari koje bi vraćala. Međutim, prilikom ovakvih povraćaja, upravo zbog mogućnosti prevare, uvek se gledaju i spoljašnja etiketa koju skidate i unutrašnja koja je ušivena. Ova žena je uspevala da se svaki put te etikete i šifre poklope.
Druga stvar koje je bila svesna: ne traži povraćaj novca. Ako u ovim radnjama tražite da vam vrate novac onda tu transakciju treba da odobri menadžer koji bi mogao da učini i dodatne provere. Ova žena je uvek tražila da stvari koje je vraćala zameni za novu garderobu, što rutinski rade kasiri bez previše pitanja. Ona je tako vraćala stare stvari i uzimala nove preko godinu dana po svim Zara prodavnicama u Saragosi dok nije postala sumnjiva nekim prodavcima koji su je prijavili za prevaru. I sam sudija koji je predsedavao suđenjem izjavio je da je zapanjen i iznenađen koliko dobro i pažljivo je ova žena uspela da izvede celu operaciju i obnovi garderobu bez utrošene pare.
Ovaj slučaj je samo potegao ponovo priču širom sveta o tome koliko su brendovi, što online što fizički, u problemu oko vraćanja garderobe. Inditex, kompanija koja poseduje Zaru, protekle dve godina podigla je šest tužbi zbog prevara oko vraćanja stvari. Asos, koje funkcioniše samo online, odlučio je da promeni pravila vraćanja stvari i da upozori svoje mušterije mejlom o tim promenama. Oni tu napominju da ako primete obrasce vraćanja stvari koji su prečesti mogu vas upozoriti, a ako primete da vraćanje stvari ima za cilj da ih prevarite uzimaju sebi za slobodu da vam blokiraju račun kod njih.
Ovi potezi svakako ne iznenađuju jer se zna da su ove kompanije na velikim gubicima zbog stvari koje im mušterije vraćaju, ali takođe znaju da te iste mušterije kao i nove koje će doći upravo zbog ove politike kupuju kod njih. Neki ljudi očigledno preferiraju da koriste pravila koliko god mogu dok ne budu uhvaćeni. Ali bar su tada lepo obučeni.