Chanel revija na jezeru Komo poručuje: Glamur je večan!

Stopama heriona Alfred Hitchcocka.

autor Božica Luković
chanel

Chanel Curise revija ove godine je održana na italijanskom jezeru Komo, jednim od najlepših u Evropi – a kreacije koje smo videli dorasle su mestu prikazivanja kolekcije.

Matthieu Blazy, novi kreativni direktor modne kuće, još uvek nije preuzeo vođstvo, pa ćemo njegovu viziju za Chanel videti na jesen. Ali, poruka brenda je jasna: glamur je večan i klasika će zauvek biti okosnica njihovog identiteta.

chanel 1
instagram chanelofficial

CHANEL CRUISE NA JEZERU KOMO: GLAMUR JE VEČAN

Revija je održana u Vili d’Este, luksuznom hotelskom dvorcu na jezeru Komo, gde su letovale Elizabeth Taylor, Greta Garbo i Marlene Dietrich, a koji je Alfred Hitchcock, koji je tamo snimao film The Pleasure Garden, proglasio najlepšim mestom na svetu.

Lokacija, rezervisana godinu dana unapred, postavila je temu: život u velikom hotelu. Prva manekenka se pistom od oblutaka, koja je vijugala kroz hotelsku terasu, prošetala u belom kaputu nalik bade-mantilu.

Usledile su capri pantalone u boji žutih hotelskih suncobrana i lila kostim od tvida, u tonu sa visterijom koja se pružala iznad terase. Manekenke su nosile torbe dovoljno velike za peškire za bazen, dok su zlatni lamé ogrtači blistali sjajem sunca na površini jezera.

image 974209
instagram mintmag_th

Tipični elementi letnje garderobe nisu izostali: pantalone ravnog kroja u beloj boji, mantili u nijansi jagode, topovi sa mornarskim prugama i nautičkim detaljima.

Aksesoari poput svilenih marama, dugih rukavica u stilu operskih diva i crnih sunčanih naočara upotpunili su estetiku vintage notama. Ipak, jedan je aksesoar ukrao svu pažnju: mini-tašna u obliku mafina.

Kao zaštitno lice događaja, istupila je Chanel ambasadorka Sofia Coppola, koja je na lokaciji u Vili d’Este snimila kratak film, opisan kao „priču o onoj verziji sebe kada pobegneš negde, kada možda nisi isti kao u stvarnom životu”.

Brend je u protekloj deceniji udvostručio prihode i broj zaposlenih, postavši druga najveća luksuzna marka na svetu, odmah iza Louis Vuittona, sa 36.500 zaposlenih krajem 2023. To je više od deset puta veća kompanija od Bottega Venete, odakle Blazy dolazi.

Njegov debi u oktobru se željno iščekuje, ali Bruno Pavlovsky, CEO brenda, kaže da ga „ne zanima toliko šta će se dogoditi u oktobru”. Više ga zanima „budućnost koja počinje u oktobru. Mi radimo po Chanel vremenu. Ne žurimo.”

Pavlovsky je izjavio da će sačekati dve godine pre nego što proceni da li je Blazy pravi izbor, piše The Guardian.

Fotografije: instagram chanelofficial; mintmag_th