Pretraga

Moncler je novom strategijom od ski brenda postao streetwear sila. Ovo je tajna njihovog uspeha

Moncler je novom strategijom od ski brenda postao streetwear sila. Ovo je tajna njihovog uspeha

Tekst: BURO.


Foto: ImaxTree

Možemo opet filozofirati o tome koliko su dropovi bitni za milenijalse. O tome da živimo u svetu koji žudi za novim i onda još novijim stvarima. Niko više nema vremena da čeka između dve revije 6 meseci da bi kupio nove stvari, a da se između ništa novo ne dešava ili izbacuje. Moda je postala upravo to: što češća ponuda. Vratite se unazad nekoliko godina i prisetite se kada ste odlazili u radnje i postavljali pitanje "da li je stiglo nešto novo?" a onda je došla Zara sa svojim modelom poslovanja koji podrazumeva isporuke dva puta nedeljno i svaki put kada uđete u radnju imali ste osećaj: novo je stiglo! Upravo taj osećaj je ono što vas tera da se vraćate i da zatim i kupujete. Naša kolektivna čežnja za "novim" je jača nego ikada.

Moncler je novom strategijom od ski brenda postao streetwear sila. Ovo je tajna njihovog uspeha (фото 1)
Moncler je novom strategijom od ski brenda postao streetwear sila. Ovo je tajna njihovog uspeha (фото 2)
Moncler je novom strategijom od ski brenda postao streetwear sila. Ovo je tajna njihovog uspeha (фото 3)

 

Remo Ruffini je 2003. godine otkupio Moncler koji je bio pred bankrotom i sa tri reinvencije brenda i njegovog poslovanja uspeo da od ovog proizvođača ekskluzivne ski opreme napravi pravu priču za primer o uspešnom poslovanju luksuznog brenda. Ako vam treba dokaz, možda da vam pomenemo da Moncler ima zaradu od 1.5 milijarde dolara godišnje.

 

Moncler je novom strategijom od ski brenda postao streetwear sila. Ovo je tajna njihovog uspeha (фото 4)
Moncler je novom strategijom od ski brenda postao streetwear sila. Ovo je tajna njihovog uspeha (фото 5)
Moncler je novom strategijom od ski brenda postao streetwear sila. Ovo je tajna njihovog uspeha (фото 6)

 

I upravo je ta treća promena marketinškog modela vezana za uvod ovog teksta. Remo Ruffini shvatio je pravac kojim se moda kreće tačno na vreme i šta mladi potrošači traže. Tako je 2018. godine odlučio da ukine konvecionalne revije koje se dešavaju dva puta godišnje i da pokrene projekat "Genius". Strategija ovog projekta je bila jednostavna i u skladu sa modnim dropovima koji su kod streetwear brendova postali uobičajeni. U Moncler izdanju to izgleda ovako: svakog meseca izbacuje se jedna od kolaboracija sa dizajnerima. Pierpaolo Piccioli, Craig Green i Simone Rocha su samo neka od imena čije su se kreacije za Moncler već našle u radnjama. Moncler tako postiže stalnu prisutnost na društvenim mrežama i u multibrend buticima koje posećuju mlađi kupci i tako su im stalno pred očima i na umu.

Moncler je novom strategijom od ski brenda postao streetwear sila. Ovo je tajna njihovog uspeha (фото 7)
Liya Kebede i Pierpaolo Piccioli, Richard Quinn, Palm Angels - Francesco Ragazzi, Matthew Williams, Simone Rocha, Craig Green, Sandro Mandrino, Poldo Dog Couture, Veronica Leoni i Sergio Zambon, Fragment Hiroshi Fujiwara

 

"Ne možete sa mušterijama komunicirati na svakih 6 meseci. Morate sa njima razgovarati svakoga dana", izjavio je Ruffini, i u toj izjavi možete videti svu logiku i nameru koaj stoji iza projekta "Genius". O, da! I te kako su razgovarali! To se može videti po brojkama koje smo malopre pomenuili, ali i po tome da su brendovi kao što su Tod's i Calvin Klein počeli da rade po istom biznis modelu kao Moncler. I iako Remo Ruffini svakako nema sve odgovore na pitanja kuda će se moda kretati narednih godina svakako ima u svojim rukama projekat koji je pravo rešenje koje luksuzni brendovi treba da slede u internet vremenu u kojem živimo.

 

Moncler je novom strategijom od ski brenda postao streetwear sila. Ovo je tajna njihovog uspeha (фото 8)
Moncler je novom strategijom od ski brenda postao streetwear sila. Ovo je tajna njihovog uspeha (фото 9)

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar