Prada kampanja za jesen cveta, ali bukvalno

22.09.2023.
RECOMMENDED

Italijanski luksuzni brend već uveliko predstavlja svoju kampanju za jesen, u kojoj su se našli Benedict Cumberbatch zajedno sa kineskim glumcem Li Xianom, kao i sa Kodi Smit-McPhee, Hunter Schafer i Letitia Wright.

Prada je u kampanji otišla korak dalje i kreirala nesvakidašnju aktivaciju. Počev od ove nedelje, niz kioska sa cvećem širom sveta ponudiće seme Prada semena nevena, margarete i suncokreta. Ovaj neobičan cvet u nastanku bićeće dostupan na odabranim lokacijama u Milanu, Londonu, Parizu, Njujorku, Dubaiju, Seulu, Hong Kongu, Pekingu, Šangaju i Tokiju. Neke prodavnice u aktivaciju će uključiti lokalne cvećare poput Orlando Fiori na centralnom trgu Piazza della Repubblica u Milanu i Z Flora u Pekingu, dok se u Tokiju, na primer, ova posebna semena mogu pronaći i u Prada Aoyama flagship prodavnici. Aktivacija ima za cilj da ,,predoči čin sadnje i nastanka cveća širom sveta, prenoseći emocije i pretvarajući nematerijalni i neopipljivi koncept u fizički oblik“, navodi se u saopštenju kompanije.

Kao što je ranije najavljeno, jesenja kampanja koju je snimio Willy Vanderperre prikazuje ljude suprotstavljene velikim živim cvećem na crnoj pozadini. Ona istražuje ,,večne, vanvremenske vrednosti i univerzalne emocije, kao što su lepota, briga i ljubav, sa velikim cvećem koje se koristi kao metafora ,,lepote između svakodnevnog i uzvišenog“.

Scenario za video koji prati reklamnu kampanju kreirao je Michael Cunningham, dobitnik Pulicerove nagrade za roman ,,The Hours“, a ona prikazuje pojedince u paradoksalnom odnosu sa cvetovima.

Kampanju je zaokružio filter koji će se koristiti na društvenim mrežama Instagram, TikTok, Snapchat i WeChat, a sastoji se od digitalne, 3D verzije cveća, kako bi korisnici replikovali kampanju.

Ovo nije prvi put da je Prada svoje koncepte reklamnih kampanja prenela na teren.

Godine 2019, luksuzni brend je uveo novi način promocije svoje kampanje za leto 2020. godine, tako što su cvećari širom ključnih gradova umotali sveže bukete cveća u papir, koji je zapravo odštampana fotografija iz kampanje. 2021. godine, Prada se odlučila za out of home kampanju, obmotavajući fasade nekoliko zgrada u Milanu, Londonu, Njujorku i Tokiju.

Saznaj više:
Povezani članci: