Povezano
Preporučeno
Devetu godinu zaredom, Triple Jump Group sa brendom Lindex, je predstavio svoju Pink kampanju pod nazivom Snažne zajedno u borbi protiv raka dojke.
U okviru kampanje dostigli su rekordni iznos donacija od 1.767.667 dinara. Ova donacija ima direktan cilj – poboljšanje uslova lečenja pacijenata na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.
Rak dojke je jedna od najčešćih bolesti koja pogađa žene širom sveta i kroz Pink kampanju skreće se pažnja na neophodnost redovnih mamografskih pregleda i samopregleda dojki. Rano otkrivanje raka dojke znatno povećava šanse za uspešno lečenje, a donacijama se omogućava Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije da pruži bolju brigu pacijentima.
Do sad, kroz Lindex Pink kampanje, kompanija Triple Jump Group je donirala više od 100.000 evra, omogućivši brojna poboljšanja na Institutu, uključujući adaptaciju prostorija na Klinici onkološke hirurgije, nabavku elektrohirurških generatora i druge medicinske opreme.