Nakon što je ceo svet poludeo na vesti o njenom i Benovom „brzinskom“ venčanju, Jennifer Lopez sačekala nas je sa novim vestima: kampanjom za prvu liniju za negu tela koju dodaje svom kozmetičkom brendu.
Prvi proizvod zove se Firm + Flaunt Targeted Booty Balm i namenjen je, kako mu samo ime kaže, svima koji žele zadnjicu poput J.Lo. Posle očigledno licemernih izjava u vezi sa kremama koje pravi pre izvesnog vremena, moramo priznati da smo pomalo skeptični ali kampanja u kojoj se pojavljuje lično ona u kupaćim kostimima ali i gola, nećemo vas kriviti ako ste ipak u iskušenju da ipak kliknete na „buy“.
Za sada, ovaj balzam je dostupan samo u ograničenim količinama i samo na njenom zvaničnom sajtu, a globalno lansiranje planirano je za avgust. Svoj kozmetički brend Jennifer je lansirala u avgustu 2020. godine, sa šest proizvoda za negu kože, serumom i hibridnim proizvodom za negu.