Povezano
Iako proteklih godina obožavamo svaki film producira francuska modna kuća Saint Laurent i volimo svaku izložbu, knjigu, ono po čemu je ovaj brend bez premca, i to još od godine kada je nastao (1961), jeste moda. Prva kolekcija sa čuvenim smokingom za žene (Le Smoking), zauvek je promenila žensku garderobu, donoseći snagu i eleganciju kroz androgeni stil. YSL je bio prvi luksuzni brend koji je 1966. predstavio prêt-à-porter kolekciju, približavajući visoku modu svakodnevnoj. Poznata po inovacijama koje pomeraju granice – od safari jakne, prozirnih bluza do mini haljina inspirisanih umetnicima (Mondrijanom), novine koje danas uvodi vezane su za fashion storytelling, što se da videti po poslednjoj seriji videa.
Anthony Vaccarello, kreativni direktor kuće, oživeo je literarnu genijalnost Marcela Prousta i njegovog kapitalnog dela U potrazi za izgubljenim vremenom, kroz najnoviji projekat brenda, As Time Goes By. U pitanju je kolekcija kratkih filmova, pod rediteljskom palicom proslavljene Nadije Lee Cohen, koja se inspirisala piščevim razmišljanjima o sećanju, ljubavi i želji i oblikovala ih kroz prepoznatljivu estetiku Saint Laurenta.
AUTORSKA PERSPEKTIVA BEZVREMENIH TEMA
Režija Nadije Lee Cohen kanališe Proustove duboke teme — ljubav, zajedništvo, snove, želju, vreme i sećanje, u kinematografske vinjete koje odražavaju emotivnu dubinu narativa. Svaki kratki film istražuje identitet i suptilnu povezanost prošlosti sa sadašnjim životom, što je prepoznatljivi pečat piščevog dela. Ovaj projekat predstavlja omaž književnosti, ali i smeo umetnički iskorak. Spojem mode, naracije i filmske umetnosti, Vaccarello prevazilazi tradicionalne granice luksuznog brendiranja.
LAURENT ZVEZDE
Filmovi okupljaju impresivnu postavu, među kojima su Charlotte Gainsbourg, John Waters, Chloë Sevigny, Addison Rae, Joey King, Travis Bennett, Cooper Koch. Celebrity ličnosti, svaka sa svojom jedinstvenom aurom, utelovljuju bezvremene teme koje prožimaju Saint Laurentovu viziju modne kolekcije.
SUSRET MODE I FILOZOFIJE
Saint Laurent pod rukovodstvom Anthonyja Vaccarella onastavlja da se razvija kao brend koji nije samo brend visoke mode (ili luksuzna modna kuća), već duboko zaranja u kulturu i filozofiju. Poslednji projekat, koji spaja modu sa intelektualnom elegancijom Proustvoh dela, pruža utilitarno iskustvo za ljubitelje umetnosti i književnosti.
Fotografije: @ysl