Povezano
Voajeri smo, a najviše od svega volimo da vidimo kako izgleda nečija rutina dok se spremaju za dan koji sledi. Nije ni čudo da #GRWM (skraćenica od „get ready with me“) ima preko 163 milijardi pregleda na TikToku. Iako svaki GRWM video predstavlja intimni pogled u nečiju beauty rutinu i otkriva njihove omiljene alate, pudere i kreme koje koriste „iza scene“, nema svaki proizvod ima WOW efekat za kojim tragamo.
Beauty brendovi danas predstavljaju proizvode čija su pakovanja i estetika jednako promišljeni koliko i njihov sadržaj. Ovde izdvajamo 5 brendova čiji će proizvodi vaše kupatilo transformisati u umetničku galeriju.
Byredo
Kada je Byredo lansirao liniju šminke 2020. godine, već su bili poznati po svojim minimalističkim belim pakovanjima i sans serif fontu. Bilo bi logično da se i šminka predstavi u istom stilu, ali je brend istupio sa novom idejom. Stvorili su palete senki za oči veličine dlana, smeštene u raskošnoj hromiranoj kutijici u obliku školjke, dok su ruževi i tubice za maskaru dizajnirane tako da imitiraju oblik bambusa. Pored toga, karmini se zatvaraju sa najprijatnijim magnetskim klikom.
Herbar
Njihova psihodelična estetika se u potpunosti slaže sa prirodnim sastavom proizvoda, obogaćeni šumskim pečurkama i sličnim sastojcima. Naš favorit je Gua Shroom, alat za masažu lica u obliku gljive, koji podseća na kultne Super Mario igre.
Simihaze Beauty
Simihaze Beauty su osnovale di-džejice i sestre bliznakinje Simi i Haze Khadra, a ovi proizvodi su sve sem očekivanog. Pufnaste ambalaže u mint zelena i candy roze nijansama svakom proizvodu daju jedinstven izgled koji se teško zaboravlja.
Pleasing
Harry Styles nas je oduševio od samog početka, kada je predstavio prvu kolekciju Pleasing proizvoda – lakovima za noktiju u pažljivo dizajniranim bočicama koje podsećaju na elegantne šahovske figure. Nedavno je je uveo i parfeme koji dolaze do izražaja na toaletnom stolu zahvaljujući svojim savršeno zaobljenim bočicama.
Incorp
Incorp mirisi su aromaterapeutske prirode i namenjeni su usklađivanju tela, uma i duha pomoću esencijalnih ulja. Tri mirisa po imenu I, You i We dostupni su u metalnim bočicama koji podsećaju na tečnu lavu. Dodatno su posebi zato što su dostupni u ograničenim količinama (u kolekciji od 200 bočica za svaki miris), te Incorp parfemi doslovno postaju mala umetnička dela koja možete uvrstiti u svoju beauty rutinu.