Evo jedne istinite beauty jeresi: online beauty zna da bude itekako dosadan.
Ne zato što apriori vizuelno ne valja, već iz prostog razloga što je veoma uniformisan. Beskrajni niz nosivih trendova koji su na neki način postali poput Insta fotki kapućina. Volimo kapućino. Kapućino je lep. Ne želimo stvarni život bez kapućina ali ne želimo ni da ga gledamo od jutra do sutra, jednostavno je smor.
Reakcija? Na scenu stupa ugly beauty.
Koncept svakako nije od juče, iako je daleko mlađi od ružnih patika. Neki od najzanimljivijh likova sa beauty scene upravo su oni „iščašeni“ koji pomeraju granice i seku vanilu i kapućino penu. Isamaya Ffrench, na primer, je napravila karijeru od toga, i to maestralno. Fuzija umetničkog izraza (možda i neke vrste performansa) i kozmetike, nije naizgled namenjena tome da se dopadne, već da dotakne i potakne da se o nečemu misli, da se nešto izrazi.
Osim što se sada sve većem broju ljudi dopada. Otišli smo i korak dalje pa izgleda da sv što zaista izaziva pohvale u sebi nosi komponentu ružnog (o MSCHF čizmama, neki drugi put) – goblin mode je in, a mi smo ušli u novu eru grotesknog.