U skoro četiri godine koliko se Alexandre Arnault nalazi na mestu CEO-a kompanije Rimowa, pouzdani heritage nemački brend postao je jedno od najhajpovanijih imena u svetu kofera (realno, ispred njega se po hajpu nalazi samo Louis Vuitton). Arnault mlađi je uspeo da se oko ovih super-lakih ali izdržljivih aluminijumskih kofera koji su nekada bili poznati samo u insajderskim krugovima, diže takva prašina da se jedan od dropova rasprodao za 16 sekundi (ok, bio je to Rimowa x Supreme, ali svejedno).
Sada je došao red na sledeći korak: iako su koferi to što kompaniju čini profitabilnom i prepoznatljivom po bezbrojnim aerodromima (koji su sada prazniji nego inače, znamo to vrlo dobro), Rimowa je predstavila liniju torbi namenjenih za svaki dan umesto za putovanja pod simboličnim nazivom “Never Still”.
Kolekcija broji 5 modela torbi savršenih za sve dnevne aktivnosti – od odlaska u kancelariju pa do špartanja po gradu sa društvom (lockdown neće nigde doveka trajati), modeli nisu podeljeni na muško-ženske kategorije ali zato su nepogrešivo prepoznatljivi na prvi pogled. Tu su i jasne i glasne nijanse (Black, Gray, Cactus, Desert Rose i Saffron), izdržljivo platno i tegovi za adrese – čisto da ne bude zabune. Ne, još uvek ne možete da ih kupite ali čekanje neće trajati u nedogled pošto će biti dostupne preko zvaničnog sajta već sredinom januara.
Pretpostavljam da se realno niko ne pita kako se i zašto rodila ova linija. Zamislite da ste na čelu brenda koji raste vrtoglavom brzinom i da sav taj momentum nestane preko noći. Upravo to se desilo Alexandreu Arnaultu koji je tek krenuo da se hvata ozbiljan zalet kad se celom svetu – pa i njegovom brendu koji pravi kofere – dogodilo nasilno zaustavljanje u mestu. Protiv pandemije se, u sektoru turizma i putovanja, jednostavno nije moglo ništa pa je i prodaja Rimowa prtljaga opala za skoro 50% u toku 2020. godine iako je brend imao bolje rezultate od mnogih konkurentskih imena.